2010 m. balandžio 3 d., šeštadienis

Velykiniai lizdeliai kiškučiams ir smalsučiams

Žinot, aš visai nenorėjau šįvakar rašyti.. bet jau pasipylė klausimai iš visų pusių tai APrašysiu.

Ir išvis, aš šiemet norėjau apsimesti, kad nėr čia jokių Velykų.. bet atsiverčiau delicious magazine puslapį ir supratau, kad nepavyks..

Tai prasisukau visą dieną virtuvėj, prikepiau ir priviriau visokio gėrio. Dalinuosiu pačiu greičiausiu ir paprasčiausiu. Gal net spės rytoj Jūsų šventinį stalą papuošti!

O aš net nespėjau kaip reikiant nufotografuot, tai planuoju vėliau kiek papildyt šį įrašą. Ateities kartoms.

Smagių švenčių, tvirtų margučių!

Velykiniai lizdeliai

Reikės:

keletos saujų sausų pusryčių (jei esate kur nors už balos balelės – nuodėmė būtų naudoti ką kitą nei shredded wheat, kurie mano galva vien šitam reikalui ir sutverti, nes man asmeniškai kitaip nelabai ir skanūs..)

poros šaukštų sviesto

poros šaukštų kakavos

pusė puodelio kondensuoto pieno

‘kiaušinukų’

Gaminam:

Sviestą, kakavą ir kondensuotą pieną supilame į nedidelį puodą ir šildome kol užvirs. Paviriname pora minučių, nukeliame nuo ugnies.

Dubenyje sutrupinam shredded wheat arba suberiame avižinius dribsnius ar kitokius naudojamus ‘sausus pusryčius’. Užpilame kakavos sirupu. Gerai išmaišome.

Dedame lizdelių masę į popierinius keksiukų popieriukus, viduryje suformuojame duobutę. Į kiekvieną duobutę patupdome po kelis ‘kiaušiniukus’, paliekame vėsioje vietoje, kad sustingtų.

Viskas! Labai skani Velykinio stalo dekoracija, beje, idealiai tinkanti pirmiesiems mažųjų kulinarų eksperimentams virtuvėje.. ;-) Austėja uu-uuu! ;-)

Idėja kilo bevartant delicious magazine.

3 komentarai:

  1. Atrodo puikiai ir tikrai labai jau šventiškai :)
    Su šv. Velykom, Žiupsneli! Daug gėrio, grožio ir saulės aplink! :))

    AtsakytiPanaikinti
  2. ŽD, bet aš tai visiška lunatikė :) Skaičiau šį aprašymą ir galvojau, kad būtinai su vaikais per Velykų atostogas (prasidėjo penktadienį) padarysiu. Šiandien man draugė parašo: Ar tu matei, kad ten ŽD į tave kreipiasi? Aš kaip iš dangaus nukritus einu žiūrėti, kur :D

    Ačiū, būtinai išbandysim!

    AtsakytiPanaikinti
  3. Asta, ačiū! :))

    Austėja, kokia pastabi draugė! ;-) Lauksiu atsiliepimų! Aš rimtai maišydama apie tavo šeimyną ir tavo blogą galvojau, kad būtų smagu šituos lizdelius su mažaisiais konstruoti!

    AtsakytiPanaikinti