2011 m. rugpjūčio 11 d., ketvirtadienis

Ko gero skaniausio indiško maisto restoranas Londone - “Delhi Grill”

 

Dar viena restorano apžvalga Pinigų kartai.

Skaitydami super entuziastingą toną turbūt nė neįtartumėt, kad prieš atrasdama Delhi Grill sakydavau “Indiško maisto restoranas? Na, gerai, bet šiaip tai man tokie nelabai”. Va taip vat. Kone iš naujo gimus. Fantastiška virtuvė! Noriu dar.

Delhi grill

21 Chapel Market

Islington

London

http://www.delhigrill.com/

Darbo laikas:

Antradieniais – sekmadieniais; 12:00 – 14.45; 18:00 – 22.30

4 komentarai:

  1. Vaje, kaip laiku, kitą savaitę būsiu Londone, kaip tik ieškau kažko skanaus :). Dėkui.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aš irgi tą patį sakau apie indišką virtuvę, o kartais dar net blogiau. Reiks išbandyt šį restoraną. gal ir mano nuomonė pasikeis. Ačiū. :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Renne, butinai užsukit. Nepasigailėsit!

    Laura, na va kolege tu mano. Šitas restoranas kaip tik tau. Jei nerasi geresnės kompanijos - skambink man! :))

    AtsakytiPanaikinti